Ris till PC McGreal, rosor till Ferioli...

Per-Erik Malmström pekka.malmstrom at uppsala.mail.telia.com
Ons Dec 29 15:04:22 CET 1999

Kvack!
Läs ej vidare om du inte har läst millenieserie nr 8 ännu, men har för
avsikt att göra det.:-)

 	***

Andra sidan, sjätte rutan:
Musse vrider sig som om han aldrig flugit ett plan, och jag som ser honom
mer som pilot än detektiv. Har McGrealarna aldrig läst Gottfredson, kanske?

Redan i sin första serie fantiserade Musse om livet som pilot. Suck...

Femte sidan, ruta sju:
Kalle: "Hade jag tänder, skulle de klappra!"
Öh, när blev Kalle tandlös egentligen?

Hela serien känns misslyckad (i synnerhet slutet). Den enda räddningen var
som vanligt Ferioli!
Nåja, inget vits att deppa. Van Horn står på menyn!:-)

/PEkka