Bytt adress? Bra idé?

Per Starback starback at ling.uu.se
Sön Nov 7 23:02:30 CET 1999

Pelle Söderström skrev:

> Tycker ni att det här är en bra idé så skicka ett brev till KA redaktionen:
>    Jag tycker att det skulle finnas med en Barks serie i varje tidning!!!

Hm, skrev du inte det alldeles nyss också? Nå, vi som redan har alla
eller nästan alla Barks-serier är kanske mer intresserade av att få
läsa andra serier... Fast jag har väl ingen talan egentligen, eftersom
jag inte läser nya Kalle Anka & C:o alls.

> P.S Har listan bytt adress?? D.S

Njäe, jag antar att du frågar för att det ser annorlunda ut i
brevhuvudet? Alla adresser som har fungerat fungerar fortfarande.
Alla adresser som du ser i brevhuvuden fungerar också. Den
*rekommenderade* adressen är den som nämns på www-sidor osv.
(Det finns en url längst ner på varje meddelande.)

/699