New World Order

Germund Silvegren Germund.Silvegren at mbfys.lu.se
Sön Okt 3 05:57:17 CEST 1999

>Har andra halvan kommit ut? Jag har inte sett mer än del 1 (KA 1-6/49)! I så
>fall måste jag köpa den!

Jodå, visst har andra halvan kommit ut. Jag har redan ett ex liggandes här
på mitt skrivbord och hade tänkt skriva en recension för Bild Och Bubbla
imorgon.

>Gjorde inte Joakim så med alla enkronor utom en från ett visst år? Då steg
>priset enormt!

Jovisst! Och just den serien, Resan till Atlantis (US 5), råkade gå i just
Godbitar 4/1984! :) Jag minns faktiskt när min pappa köpte precis det
numret åt mig i en Ica-butik här i Lund. Det var en stor händelse i mitt
liv även om jag kanske inte insåg det då!

/gemet - precis hemkommen från en vild kväll i Lunds studentliv