Egmonts Bamse

Anders Chr. Sivebaek acsive at mail.mira.dk
Ons Okt 27 15:15:59 CEST 1999

Hejsan
Jeg har just været i grækenland, og på mit hotelværelse fandt jeg Bamse
(Världens stärkeste björn) nr. 10 fra i år. Jeg vet at det inte er et
ankistisk
blad, men det publiceres af egmont, og jeg vil be' en af jer svenskere om
hjelp.
Jeg lovede nemlig min ven, som så bladet, at finde det til ham på dansk...
Og det har jeg prøvet på idag... men det viser sig at det er trukket
tilbage fra
forlaget... Ingen har dem, inte än Tokstationens kiosk (som ellers synes ha
alt)

Kan någon hjälpa meg? En byttehandel skulle vi nok kunne finde ud af.

Anders Christian Sivebaek
acsive at mail.mira.dk;