Mickey Maus - ska ut ur mitt haus!

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Tis Apr 11 20:42:42 CEST 2000

Kvack!

Eftersom det bär mig emot att kasta serier så tänkte jag bara undra om jag fick fråga om nån vill ha 11 stycken tyska Mickey Maus + 2 Mickey Vision? (Fem från 1988, resten av färskare datum.)

Det enda du behöver betala är portot.
Sedan kommer häftena som ett brev på posten.
Alla blir nöjda och glada!

Märk ditt mail med "Hem för hemlösa möss.",
och skicka det till mig omedelbums.
(Tänk på att det är fuskigt att märka sin e-post genom att sticka nålar genom den.
Men försök till det uppmuntras givetvis.)

Sedan så vill jag ju bli av med
"The Carl Barks Library of Gyro Gearloose in Color" också.
Fast dem vill jag nog ha några tunnor pengar för.
6 volymer á $7.95 i nypris.
Hörde jag herrn på första raden säga 400 kronor?

/Joakim Gunnarsson.