Nafs(k)

Daniel Mott info at danielmott.com
Sat Aug 12 21:11:53 CEST 2000

Har läst några e-brev nu om Nafs(k), bland annat att den skulle annonseras
på Internet och kanske även i KA. Först och främst tror jag att sidan måste
ÄNDRA DESIGN! Designen som finns nu är, ärligt, urbota tråkig. Även om
reklamen får fler att gå dit kommer de att lämna sidan fort igen p g a den
obefintliga designen. Visst, innehållet spelar roll, men det gör även
designen i stor utsträckning.

Nu till min huvudpunkt. Jag kan gärna tänka mig att göra en ny design med
tillhörande reklambanners samt ta hand om bannerbyten och uppdateringsmodul
så att de ansvariga kan lägga upp uppdateringar utan att kontakta mig först.
Jag har gjort några andra sidor och medverkat på flera, det kan ni läsa mer
om på www.danielmott.com. Allt det här gör jag gärna gratis, eftersom jag
tycker det är viktigt och hade varit roligt om fler folk hittade till
Nafs(k) och även STANNADE och TIPSADE FLER om sidan p g a en bra design och
en genomtänkt navigation.

Vad tror ni om detta?

--
Med vänlig hälsning
Daniel Mott

Mer info på www.danielmott.com
--
"Rökare är också människor, fast inte så länge."
Gertrud Wallin