SV: Noel+William_van_Horn=släkt?_

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Tis Dec 19 16:29:10 CET 2000

På tal om Noel Van Horn så vore det intressant att låta honom teckna Kusin Knase och Zeke Varg (Den senare har ju Bill försökt sig på med hyggligt resultat; WDC 561). Jag tror han skulle kunna skapa något riktigt bra av det och kanske ge nytt liv åt två trevliga karaktären med glansperioden bakom sig. Men jag förstår att han inte vill teckna ankor och bli jämförd med sin far. Hans Musse-serier tycker jag är riktigt bra, även om jag inte delar hans fascination för rymdvarelser.

/Patrik