Kvack

Fredrik Ekman ekman at lysator.liu.se
Ons Dec 20 01:23:52 CET 2000

Christian skrev:

> Jag tycker att den här listan börjar bli tråkig. Kan inte alla som har
> en fråga ställa den frågan. Strunta i att leta upp svaret någon
> annanstans utan låt de duktiga ankisterna på den här listan svara.

Om du med "tråkig" menar för få meddelanden så kan jag bara säga att då
har vi olika uppfattning. Jag att tycker meddelandefrekvensen är precis
lagom och vill du ha mer så bör du gå med i dcomics. Inte tror jag heller
att det skulle bli roligare om alla som har någon fråga som rör exempelvis
en viss series publicering började fråga på listan istället för att kolla
svaret i Inducks.

Min uppfattning i frågan är: Kolla själv först, fråga listan sedan. Blir
det för många meddelanden så kommer jag helt kallt att avsubskribera mig
själv. (Inte för att någon skulle bli ledsen för det, i och för sig.)

  /Koll. 1589