Kvack

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Tors Dec 21 12:34:13 CET 2000

SV: KvackDen tryckta koden är F PM 00201 C, vilket betyder:
Frankrike (Hachette) (F), Picsou Magasine (PM), år 2000 (00), serie längre än en sida (2), nr. 1 av den sorten från det angivna året (02), ej fortsättningsserie (C).
Detta borde ha besvarat din fråga. Varför Rosa vände sig till Hachette i stället för Egmont vet jag inte, och jag har inte heller sett den franska versionen (Picsou #340).