SV: VB: Den ständige Vicar?

bror.hellman@partena.se bror.hellman at partena.se
Tors Feb 3 09:11:41 CET 2000

> Glöm för all del inte Jippes, Heymans (båda) och Scarpa!

Nåja.. Jag tycker inte om Scarpas ankor.. men jag gillar hans serier.. ;-)
Jippes.. nåja.. Jag tycker inte alls om Jippes.. Inte för att han skulle
teckna dåligt, utan bara att jag inte gillar hans stil.. ;-)

.. och säga vad man vill om Jippes och Heymans... men de är varken Barks
eller Rota när det kommer till anktecknande!!!

Både Vicar och Scarpa tecknar snyggare...  Nåja.. när de tecknar bra..
Vicar verkar ju lite trött ibland, men när han tecknar som bäst så är
han väldigt bra...  Inte som Barks och Rota, men betydligt bättre än
Jippes och Heymans!

	Steamboat Willie