Internetserier i KA

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Feb 15 18:42:09 CET 2000

Jag glömde säga ett par viktiga saker som kanske är självklara, men som
ändå kan förtjäna att påpekas extra tydligt:

De åsikter jag framför här på listan är mina personliga och kan aldrig på
något sätt tolkas som redaktionens officiella uttalanden. Jag arbetar åt
Kalle Anka & C:o, men jag är ingen talesman för dem eller för Egmont.

Och tack, alla ni som liksom jag framför era egna åsikter! Vare sig de är
positiva eller negativa, och vare sig jag håller med eller inte, så är de
alltid viktiga både för oss som jobbar med serierna och för andra ankister
och läsare. Fortsätt med att säga vad ni tycker! Var inte rädda för att
kritisera eller berömma. Den här listan är till för oss alla som gillar
Kalle Anka på vad sätt det vara må, och för våra åsikter hur de än ser ut!

Kvack för det.