Sälja ankor

Peter Malmerfors malmpete at hem.passagen.se
Sat Feb 26 22:52:20 CET 2000

Jag kanske kan bli irriterande om det jämt och ständigt ramlar ner mail om köp
och sälj i min mailbox. Men det är ju intressant, då det ändå handlar om så
kulturella saker.

När jag ändå skriver så kan jag ju lägga in nån sorts annons.

Jag skulle vilja köpa Guldbok nr 7 och nr 9 i bra skick. Rimligt pris är ju en
fördel...

/Peter Malmerfors
Borås