SV: kalle anka

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at telia.com
Ons Jan 19 22:28:28 CET 2000

>     hejsan! jag har en gammal singel med kalle  anka. jag har sökt
>information om den på  internet men har gått bet. nu kanske ni kan hjälpa
>mig??   den heter :Kalle Anka och musikanterna.metronome  records AB. det
>finns inget omsalg till den.   jag undrar om den är värd  något? och hur
>gammal är den?   mvh.ragge

Jag har en del sådana singlar... .. och en EP som jag sålde på auktionen..
eh... som Per Starbäck skall få saker ifrån vilket millennium som helst..
;-)

De är väl från typ.. 60-70-tal...   Det kom ganska många Disney-skivor
därikring.. Bland annat en serie LP-skivor som byggde på Murry och
Barks-serier...

Finns det ingen som specialintresserat sig för detta område?

Mvh:

	Steamboat Willie