Donaldogenealogi

Fredrik Ekman ekman at lysator.liu.se
Ons Juli 12 20:40:38 CEST 2000

Donaldogenealogi var ett ämne som brukade ligga mig själv varmt om hjärtat
för något tiotal år sedan och jag har någonstans en ganska gedigen lista
på släktingar, och kanske också de nummer där de förekommer. Innan jag
börjar damma av mina gamla vindsarkiv vore det dock värdefullt att veta om
du begränsar din forskning på något sätt. Eller försöker du, likt koll.
Thomson på sin tid, sammanställa ALLA släktingar från ALLA serier? Ett
imponerande åtagande i så fall.

  /F

PS. Om du inte är bekant med Thomson (Thompson? Tomsson?) och hans artikel
rekommenderar jag att du börjar med den. Jag vill minnas att den
publicerades i NK 17 eller något liknande.