Fwd: OK, Donaldisme-postlisten er opprettet

Johan Anglemark johan.anglemark at bahnhof.se
Ons Juli 12 21:43:46 CEST 2000

---------------- Begin Forwarded Message ----------------
Date:        07-12  19.06
From:        Thomas Gramstad, thomas at ifi.uio.no
To:          fiawol-liste at ifi.uio.no

OK folkens, da er donaldisme-postlisten opprettet.

Forum for og om Donald Duck i alle sine former,
donaldisme, nytt fra GammelDonaldismens Venner etc.

For  melde deg p listen, g inn p denne websiden:

Legg gjerne bokmerke til denne siden, du bruker den samme siden
for  melde deg av listen eller oppdatere/endre din abonnent-
adresse.

Jeg ser helst at folk melder seg selv p listen, men jeg kan
sikkert ta en runde senere og tvangsinnmelde folk jeg regner
er/b¯r vÊre interessert i  st p listen, men jeg kan jo late
som om folk har et valg til  begynne med...

Kun abonnenter kan poste til listen.  Hvis du har flere
epostadresser og ¯nsker  kunne poste til listen fra alle, gj¯r
f¯lgende:

(adresse1 er hovedadressen der du mottar meldingene)

1. Meld adresse2, 3 osv. inn p listen som abonnenter.
2. P den oppdaterte websiden der adr2, 3 osv. n stÂr
   som abonnenter, kryss av p NOMAIL for hver av disse
   adressene.

For  poste til listen, bruk adressen donaldisme at math.uio.no.

Spre gjerne denne annonseringen til folk du tror er interessert.

                       - Thomas
Thomas Gramstad
thomas at ifi.uio.no

----------------- End Forwarded Message -----------------