Tanka aldirg

Lars Petrus lars at netgate.net
Tis Mars 14 22:09:02 CET 2000

>Å ena sidan håller jag med dej att det är irriterande när man
>glider utanför ämnet på listan. Å andra sidan så blir jag provocerad
>då det hysteriska prisläget på bensinen leder till en fullständing
>avfolkning av norrlands inland. Vilket är av ondo!

Hörni allihopa. Det här är en klassiker i listumgänge. Någon postar ett
ovidkommande inlägg, varvid den irriterade allmänheten raskt postar ett
dussin lika ovidkommande inlägg om hur man inte ska posta ovidkommande
inlägg på listan. Och sen kommer folk som jag in.

Nå. Ville bara påpeka att diskussioner om vilka inlägg som är olämpliga
på listan oftast tar upp mycket mer plats och är mer störande än de
olämpliga inläggen själva.

"It's bad luck to be superstitious"

Lars Petrus, San Francisco, California  -  lars at netgate.net
http://u1.netgate.net/~mette/lars/