SV: Tankar om NAFS(k)

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Sat Sep 2 13:19:51 CEST 2000

Kan man inte skriva något om alla helt okända tecknare som nästan inte har
fått något av sina material publicerade i Sverige? Som exempel kan jag nämna
den brasilianska och den japanska produktionen, men här vet jag nästan
ingenting själv, så jag skulle inte kunna hjälpa till med något... Jag
tycker att det mesta av materialet i (K)uriren har handlat om de mer kända
tecknarna som har fått många serier publicerade här.