apropå antikvariat och gamla ankor

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Tors Apr 5 12:58:58 CEST 2001

Hej hopp!
Har med intresse läst alla tips om vilka årgångar som är bra. Jag växte
upp på slutet av 70-talet och 80-talet, så jag verkar ju onekligen ha
missat en del. (men jag minns att jag och min bror fick tag på en rejäl
hög av vår pappas gamla ankor, och slukade dessa, tyvärr tämligen
vårdslöst. De kanske kunde varit värda en del nu annars...)

Till sak: Jag saknar guldbok 7, 9 10 och 11. Enligt de antikvariat och
seriemånglare jag uppsökt i Göteborg, är det enorm brist på just de
numren. Hur komemr detta sig? Och finns det nåt annat bra sätt att få tag
på dem?

KVACK!!!!
--
/The, som borde tentaplugga...

    \)
    / )	  Theresa Wiegert	 	      f95thwi at dd.chalmers.se
   / /	  Gibraltargatan 94 - P4                  tel 031 - 81 13 64
  //"	  412 79 Göteborg   		      	     070 - 483 12 11