(no subject)

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tors Apr 5 18:22:59 CEST 2001

--- Johnny_Rönnberg <johnny.ronnberg at telia.com> wrote:
> Finns det någon officiell eller bra sida om Carl
> Barks och/eller Don Rosa?
Ja.

Begge er jo i hvert fall omtalt på
www.ankeborg.egmont.se under artiklerne der. Det er
vel den eneste officielle kilde du kan finde eftersom
Disney i USA ikke interesserer sig særskild mucket for
"deres" serier.

Jeg kan jo heller ikke lade være med at nævne den side
som jeg selv medvirker til udvidelser af, nemlig
www.duckhunt.de Vi linker til mange andre Rosa og
Barks-relaterede links, og idet duckhunt kun er en
slags portal er der mange af vore private sider som
indgår som en del af duckhunt. Jeg har hørt fra ndre
at vi er en af de bedste steder at søge efter
Rosa-relateret stof, men må jeg sige det? Kender I
janteloven i Sverige? Jeg har nu brudt den en del
gange, idet den jo ikke er retsgældende...

AC

=====
Anders Christian Sivebaek
acsive at yahoo.com