I´m back ... var SV: SV: Re: Tankar om NAFS(k) II

aake forsmark aake.forsmark at swipnet.se
Mon Apr 23 15:52:38 CEST 2001

 > Det var på tiden, Åke! Välkommen tillbaka!
 >
 > Har du inte varit borta ännu längre än 20 år, förresten? Jag
 > tror jag har
 > hört Diös eller Greger säga att du var en av de första som
 > någonsin gick ur
 > NAFS(k)...
 >
 > /Olof

Gick ur och gick ur, jag antar att jag använde
mina pengar till knark, kvinnor och sång på den tiden,
så det vart bara slut med att betala in pengar till
NAFS men jag borde varit med till 78-79 nån gång...
Sedan flyttade jag söderut (till Umeå) och det blev
ingen ordning på nånting. Sedan tror jag att jag har
haft en ifylld kupong liggande större delen av denna
tid. Det var först med Internetbanken jag kom mej för
(det var så roligt att betala räkningar, och den där var
den enda jag hade råd till ...)

Åke