Re: BLÖRBEL!

Daniel Mott mott at swebase.com
Tis Apr 24 17:15:47 CEST 2001

Det beror nog på att många använder Outlook som jag själv till exempel - då skickar den alltid HTML-mail som standard.

Om jag däremot svarar på ett mail skrivet av någon som skickat mailet från en textbaserad klient - som du själv - blir formatet automatiskt "oformaterad text"...

Det är lite klurigt att komma ihåg att inte skicka i HTML till vissa och HTML till andra! :/

MVH
Daniel Mott