SV: offtopic mailtjafs.. :)

Daniel Mott mott at swebase.com
Ons Apr 25 09:47:04 CEST 2001

Theresa, Aake och flera andra som skrivit: jag vet att man kan stänga av HTML-funktionen.

Anledningen till att jag har den påslagen är inte för att jag vill skriva mail med fluffiga moln i bakgrunden och färgad text, utan för att jag tycker det är betydligt trevligare att skriva och ta emot mail med Verdana som typsnitt istället för oformaterad text, vilket är jobbigt att läsa i längden.

Som jag skrev förut, det är ingen som klagat hittills under fyra års skrivande av HTML-mail... Men men, jag får väl slå av funktionen temporärt när jag skriver till Ankismlistan *sätter upp en post-it-lapp... ;)

MVH
Daniel Mott