Tankar om NAFS(k) II

Magnus Haglund magnus_haglund at yahoo.se
Ons Apr 25 16:58:25 CEST 2001

Christian Medin (för ett par dagar sedan):
en varför inte göra en helt ny tidning som är web-baserad?
NAFS(k) får inga extra utgifter och den enda resurs som
behövs kommer vara tiden hos de som gör tidningen.

Detta diskuterades ganska mycket i december förra året när jag la fram ett liknande förslag. Vad jag undrar är var NAFS(k) har sina sidor på för server nu? Är det en privat eller hyrs det en plats? Själv skulle jag kanske kunna hjälpa till på något sätt om det behövdes.

/Magnus Haglund, koll 2454