SV: offtopic mailtjafs.. :)

Martin Berglund delamothe at swipnet.se
Ons Apr 25 21:24:34 CEST 2001

Daniel Mott:

 >Anledningen till att jag har den påslagen är inte för att jag vill
 >skriva mail med fluffiga moln i bakgrunden och färgad text, utan
 >för att jag tycker det är betydligt trevligare att skriva och ta emot
 >mail med Verdana som typsnitt istället för oformaterad text, vilket
 >är jobbigt att läsa i längden.

Men du behöver väl inte ha HTML-formatering påslaget för det? Nu kan jag
vara hejdundrande fel på det, eftersom jag själv använder Eudora och inte
Outlook, men där kan man välja vilken font som man vill att programmet ska
visa meddelanden i, inklusive när man skriver. Det är fortfarande
oformaterad "plain" text. Enda skillnaden blir att mottagaren inte får din
formatering (utan sin egen).

Många glada kvack,

/Martin Berglund