ok, ok...

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Tors Apr 26 12:25:37 CEST 2001

Jga ger mig ang html, gör som ni vill där. Men den andra anmärkningen jag
hade borde inte vara sås vårt att göra nånting åt - oskicket i att ha
föregående mail citerat i botten på det mail man skrivit, så att mailet
oftast blir avsevärt längre än vad det skulle behöva vara! Text som man
inte citerar direkt är väl inte användbar längre?

Ok, för att komma lite on-topic igen - Kvacket är kul!
Jag blev så överraskad när jag läste senaste Kvacket och plötsligt, i
diskussionen om styrelsepostsförkortningarpå gröngölingsvis såg mitt eget
namn där! :)
Förslaget om att ha lite stående bevakningar av olika ting, typ
malinglistorna och KA-tidnignar osv tycker jag är mycket bra.
(än så länge kan jag tyvärr inte anmäla mig till något sådan bidrag, men
jag vill iaf tycka att det vore bra!)

Kvack och hej och hungrig...
--
/The, som nu ska äta lunch, fortast möjligt...