Den kompletta årgången

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Sat Apr 28 15:08:57 CEST 2001

Jag skickade detta brevet till Egmont för ett bra tag sedan och jag inte fått svar ännu, så jag undrar om kanske någon kunnig på den här listan kan hjälpa mig.
Här är brevet som jag skickade:

Hej!
jag har funderat på att börja prenumerera på Den Kompletta Årgången men har tyvärr tappat bort lappen där det står hur man gör.
Så min fråga är alltså;
Hur gör man för att börja prenumerera?

Jag har några andra frågor också:
1. Hur många årgångar har "den kompletta årgången" tänkt att återpuplicera
2. Jag har för mig att det första numret kostade runt 200 kr och de senare ca 250, stämmer det?
3. Om fråga 2 stämmer hur kan då t.ex. http://www.netbokhandeln.se sälja alla böckerna för 199kr
4. Måste man börja prenumerera på den första boken eller kan man hoppa in var man vill (t.ex. 1950b)

/Christian

ps. Fråga 1 har jag redan frågat här på listan men jag ville höra med de som har hand om utgivningen.