Marco Rota

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tis Aug 7 21:10:24 CEST 2001

> Jag undrar om någon vet var man kan få tag på ett
> bra Marco Rota index
> där det syns i vilket nummer av KA&Co som hans
> serier har förekommit.
Der er et mindre oversikt på flere (alle?) de
skandinaviske weckoblades hemsider. Under artiklen om
Rota. (www.andeby.dk, www.donald.no,
www.ankeborg.egmont.se)

> Inducks har bara ett index över vilka serier han
> gjort men det står inte var
> de har publicerats någonstans.
Jo, de får bare se ordentligt efter :-)
Du må (evt. højre)klikke på hver serie og se hvor den
er udgivet, i Sverige og andre lande. Før i tiden
kunne man vælge index over en forfatters serie, med
eller uden udgivelser... Men det ser ikke ud til at
være muligt længre, ikke med Rota via Inducks i hvert
fald (?). Med Barks er det jo - på Fluks' Bolderbast
sider.

> Jag undrar också hur man kan få tag på den omtalade
> serien "mitt liv i ett äggskal".
Den skulle være udgivet i et album i 1986 eller så.
Både her og hos jer. Om ikke kan jeg let finde det
danske tillæg fra sidste års påske, hvori den finns.
Men da er den naturligvis på dansk. Sig til om du vil
ha det tillæg, så skal jeg blot en tur til den
nærmeste by, hvor byttebiksen har adskillige
eksemplarer af nævnte.

-AC
> /Christian

=====