Marco Rota

Bo Nilsson bo at servicefactory.se
Tis Aug 7 21:34:24 CEST 2001

At 17:01 2001-08-07, Christian Medin wrote:
>Jag undrar också hur man kan få tag på den omtalade serien "mitt liv i ett
>äggskal".
Den ser jag ofta på antikvariat, åtminstone i Stockholm. Och om man inte
rör sig i så'na trakter där serieantikvariat står att finna kan man gå på
den marknad som åtminstone en gång per år brukar uppstå i de flesta städer,
det finns de som bara handlar med serier på detta sätt. Har själv hittat en
hel del alster på dylika tillställningar.

/Bo, koll 665