NAFS(k)

Erik Bergwall erik.bergwall at edu.vasteras.se
Tors Aug 9 18:40:35 CEST 2001

Hej på er.

Jo nu är det så, att jag har haft en omröstning på min hemsida om huruvida
NAFS(k)  är känt bland "vanligt folk" (om det nu bara är de som besöker
min sida). Hursomhelst har jag fått in ca 35 svar, och 51% känner till
NAFS(k). Resten gör det inte. Så jag tänkte: "Kan inte NAFS(k)
marknadsföra sig lite mer?" Och nu ställer jag den frågan: Kan vi inte
hjälpa till NAFS(k) att göra lite reklam för sig?
Koll. Stefan Diös arbetar ju på Egmont, så kan du inte försöka få in en
fot i annonsering i nån tidning, typ Kalle Anka eller Pocketen? Ja, ja,
det kanske inte är så lätt, men kan vi inte då sätta upp lite anslag på
anslagstavlor i affärer och så? Det kan väl i alla fall hjälpa lite!
Jag tycker att NAFS(k) ska vara värda mer uppmärksamhet, som den utmärkta
organisation den är!

Koll. Erik Bergwall
www.dizzni.rr.nu