Kvack!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Dec 5 09:29:10 CET 2001

Skvalleruppgift via Johan Anglemark:

>  "Stefan Diös verkar vara en tilltalande person.

Jag kan tilltala nästan vem som helst om jag bara får veta vad dom heter.

Så här tidigt skulle jag inte vara uppe i dag om jag inte hade lyssnat på
vår högvördige ordförande i popradions morgon-zoo, eller vad de nu sa att
programmet hette. Det var duktigt av honom att helt undvika att tala om
Walt Disney. Ett tag tyckte jag också att han lyckades att offentligt
blanda ihop Per Sjöblom med Johan Bremer, men det stämmer kanske inte. Det
är nog jag som blandar ihop några helt andra. Var det kanske Anders
Berglund som pratade i radion? Ja, det är svårt att hänga med nu för tiden.

Lite för lite kvack, tyckte jag, men annars skötte sig Olof väl fint!

Kvack!