Åter till gamen i Djungelboken

asasexton@spray.se asasexton at spray.se
Tors Dec 6 11:22:13 CET 2001

>Ja, fast Flax, väl...?

Jag har alltid trott att det ska vara Flax, men efter diskussionen igår blev jag osäker så jag kollade upp det och fann följande:

Det är mycket riktigt bara en gam som tilltalas med namn och det nämns två gånger i filmen. Första gången är det väldigt svårt att avgöra vad som sägs, men andra gången tycker jag mig höra att gamen som tilltalar honom säger Flax. Någon vassare och mer slipad klo än så kan jag inte sträcka ut.

/Åsa

Här börjar Internet!
Skaffa gratis e-mail och gratis Internet på http://www.spray.se

Spray Jul 2001 är här! Roligaste julen på webben. http://www.spray.se/jul/