En internationell tidning

Germund Silvegren germund.silvegren at ekol.lu.se
Tors Dec 13 21:10:16 CET 2001

Någonstans i röran hemma hos mina föräldrar har jag fina cirkeldiagram över
fördelningen av serier i Kalle Anka & C:o genom åren. Skulle tro att de
täcker 1959 och fram till 80-talet nån gång. Jag skulle antagligen få gräva
en hel del för att hitta dem och frågan är om det är mödan värt. Jag var 16
eller så när jag gjorde dem och tror knappast jag sparat några "rådata"
från beräkningarna.
/germund