Fwd: Karl-Henrik...

Anders anders at anders.cx
Tors Feb 8 23:13:24 CET 2001

Karl Magnus Anka är väl hans fullständiga namn?!
/Anders (som betalat avgiften och därmed snart är kollusor)

=================== Originalmeddelande ==================

Från:  Clyde Lange <clyde at telia.com>
Ämne:  Karl-Henrik...

Hej!
Detta mitt första (någonsin) inlägg på listan är kanske riktigt dumt...
MEN jag kan inte låta bli.

Jag hörde/läste någonstans nämnas att Kalle Ankas fullständiga (?)
namn på Svenska skulle vara något i stil med Karl-Henrik eller
Karl-Fredrik (med eller utan bindestreck).

Ligger det någon sanning i detta, eller har jag bara råkat höra någon
kvalificerad goj-snackare snacka goja...?

Kollusor Lange i Lund