Månriddarna

Erik Bergwall erik.bergwall at telia.com
Sön Feb 25 10:36:36 CET 2001

Hej.
Jag är verkligen inte av den sorten som gillar italienska serier (framför
allt inte i Kalle Ankas Pocket). Det finns dock en tecknare som överglänser
alla andra med rejäl marginal (tycker jag), nämligen Romano Scarpa.
Men i Kalle Ankas Pocket nr. 176 finns det en helt fenomenal serie:
"Månriddarna". Har försökt slå upp den i INDUCKS, men hittar den inte. Min
fråga är alltså: är denna serie ritad av Scarpa? (Annars får jag väl lägga
ännu en bra intalienare till mitt lager!)
Mvh
Erik B