Diös bäst!

Mattias Hallin cmhallin at algonet.se
Sön Juli 15 03:08:09 CEST 2001

At 17.15 2001-07-14, Johan Björklund wrote:
>Jag instämmer i hyllningskören, Stefan Diös ÄR duktig. Senast gillade jag
>särskilt runometerifieringen av "I pygmé-indianernas land", synd att den
>inte hann komma med till GB 16.

Stefan Diös är inte bara duktig (och om att han är duktig råder, anser jag,
intet tvivel!) -- han  är dessutom a) på semester, samt b) på besök hos
undertecknad, och låter från denna upphöjda (nåja) position meddela att han
tackar för berömmet, liksom att han avser kommentera torgförda funderingar
kring översättningsfrågor så snart han c) hinner, samt d) återvänt till
fosterjorden.

Till dess, till er alla från oss bägge, ett riktigt rejält kvack!

/Mattias (och S. Diös)

*** Mattias Hallin ** Brussels ** Belgium ** <cmhallin at algonet.se> ***
*             "Oh bury me thar! With my battered git-tar!            *
*************      A-screamin' my heart out fer yew!"    *************