framsida

Erik Bergwall erik.bergwall at edu.vasteras.se
Mon Juli 2 11:12:18 CEST 2001

[ Detta gamla meddelande fastnade av tekniska strulskäl just när jag
  gick på semester, och sen har jag mycket sparsamt tittat i loggar
  över fel och sånt. Schäkta! /Per ]

christian.medin at swipnet.se skriver:
>Känner för att berömma de ansvariga på K A & C:o för att de återigen
>använt en framsida som
>visar en serie i tidningen!!

instämmer! Jag tycker att tidningen på senare tid har haft allt för dåliga
framsidor. Jag tillhör nämligen den skaran som tycker att framsidorna
borde behandla innehållet i tidningen, inte ett fristående "skämt".
Om vi nu ändå håller på att prata om tidningen, så kan jag säga att dessa
"leksaker" som följer med i varje nummer är totalt värdelösa (enligt mig)!
Någon som instämmer? Eftersom även små barn tittar i tidningen, är det väl
inte lämpligt att ha mycket små delar som enligt föreskrift "inte får
användas av barn under tre år"? Ibland funkar de inte ens. Och det är väl
för serierna vi köper tidningen, inte för att se en massa plast slösas i
onödan?

/Erik