plasteländen

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Mon Juli 30 12:31:49 CEST 2001

> Till en viss del är dom nog oxå plastade för att undvika tjuvläsning i
> butiken.
Yep, till min stora sorg. Jag har inte råd att prenumerera, så jag köper
nummer emellanåt som jag hört ska vara bra, eller om jag hinner hemom
(famljen) och läsa, och märker att det är nåt jag vill ha. Men på det
viset missar man en himla massa pärlor. Skulle gärna vilja ha
blässervänliga tisningar... (hmm.,. där satt inte d:et minsann! :) så man
kan tvujkika. GAH! Nån har flyttat om alla tangenter på mitt
tangentbord! Inget blir rätt!

--
/The, som anser att det är plast är dumt (och miljöovänligt!)