Kvacket

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tis Juni 19 21:08:27 CEST 2001

Hei
Gleder mig til at finde kvacket i min egen brev-kasse.
Hörs ut som om den er ekstra tjock og ekstra god denne
gang.
Tænker på om det er der eller her Jeg skal spørge
efter KA & Co. nr. 49 fra 1999?
Og hvor skal jeg spørge hvilket tillæg/nummer af KA
der bragte Rosas første serie, Solens Søn. Udover et
scan af sidste bildet kunne det nemlig også være
morsomt at have numret selv.

Forresten vil jeg spørge om to-siders tematiske
artikler er noget medlemmerne og redaktionen ville
ønske i kvacket eller kuriren? Jeg har nemlig 4 indtil
videre, som først er skrevet for mit skoleblad, og som
jeg med glæde ville gøre om eller gi direkte til brug
i NAFS(k)-litteratur.

AC

=====
Anders Christian Sivebaek