Kvacket

asasexton@spray.se asasexton at spray.se
Tors Juni 21 11:07:23 CEST 2001

Hej ankister!

Och tack för alla positiva responser på Kvacket 3! De har gjort oss nya redaktörer till två mycket glada ankor.

Anders Sivebaek frågade hur det var med material till Kvacket och Kuriren och följande gäller: Allt är välkommet! NK32 är dock redan full, så värt att tänka på är att längre artiklar som skickas in från och med nu tidigast kommer att nå medlemmarna 2002. Kortare notiser publiceras i Kvacket och där går det avsevärt fortare.

Så vill jag be om ursäkt för att varken Johan eller jag har svarat på ditt mail ännu Anders, men givetvis är vi intresserade av dina artiklar och allmänna brev till brevspalten likaså.

Jag upprepar: Allt material är välkommet, så sätt igång och skriv!

Hej och kvack!

Åsa Johansson

                             AC

Här börjar Internet!