tjuvläser brevbäran KA?

Johnny Rönnberg johnny.ronnberg at telia.com
Fre Mars 2 15:57:28 CET 2001

När jag gick ut till brevlådan idag och skulle hämta min KA, som jag gjort flera gånger innan, upptäckte jag att det inte var nån plast runt tidningen. Men jag hade ändå fått med veckas extrasak (den låg löst i brevlådan). Med anledning av detta kan man fråga sig om brevbäraren har haft gått om tid och satt sig ner och tjuvläst MIN KA.

Jag funderar på att dra igång en står utredning om detta för att få klargjort om brevbären tjuvläser KA.

---
Johnny Rönnberg
johnny.ronnberg at telia.com

http://www.spacenews.cjb.net - Your Way To Space!
http://www.arneweise.cjb.net - En Levande Legend!

"We choose to go to the moon in this decade and
do the other things, not because they are easy,
but because they are hard..."