Barks-omröstningen

Patrik Öbrink vsg982s at tninet.se
Mon Mars 19 12:31:35 CET 2001

Efter att 50 röster har avlagts på Internet leder inte oväntat Vilse i Anderna omröstningen om bästa Barks-serie. 48 procent tycker att den är bäst. Och det är väl inte så konstigt, det torde vara den mest kända Barks-serien, åtminstone till titeln, och det inte en direkt skräll om den vinner. Tvåa ligger Jul i Pengalösa. Hittills har bara två personer röstat på Bing! Du är hypnotiserad. Gå in och rösta på den och visa att Nafs(k) är en maktfaktor...

Själv har jag dock röstat på en helt annan serie. Men jag vinner väl inget turmynt den här gången heller...

/Patrik