Barksomröstningen

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Tors Mars 29 15:20:59 CEST 2001

Anderna är bra, ja, men bäst? ingen aning. Jag vet inte om Den finurlige
farbror Joakim är bäst heller, men precis som nämndes, så är det måttet av
nostalgi som bestämmer.
Scenen där Joakim skickar tillbaka de med bomber försedda dresserade
fåglarna, genom att prata med dem på deras eget språk är bara så
bäst! :) (klix blix bombax? kommer inte ihåg...)
Men om den är bäst vet jag inte alls. Bing du är hypnotiserad är också
helt fantastisk. (ursäkta min dåliga användning av citationstecken, men
jag hittar dem inte på det här knasiga tangentbordet. Att jag lyckats
få med åäö är en bedrift i sig!)

Ville jag säga nåt med det här inlägget? Ingen aning... Kanske att det är
SVÅRT att välja ut bästa Barksserien! Håller ni med?

--
/The, som just varit på föreläsning och försnillat sin hjärna nånstans på
vägen... (BING!)

    \)
    / )	  Theresa Wiegert	 	      f95thwi at dd.chalmers.se
   / /	  Gibraltargatan 94 - P4                  tel 031 - 81 13 64
  //"	  412 79 Göteborg   		      	     070 - 483 12 11