SV: Per Joakim

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Tors Nov 1 19:12:52 CET 2001

> Är det något annat nytt som du vet som är på gång?

Jo, frågan är bara vad och hur mycket jag kan avslöja.
Walt Disneys hundraårsjubileum kommer givetvis att uppmärksammas.
Dels så kommer det en bok med hårda pärmar dels en med mjuka pärmar.
Den med hårda pärmar rekommenderas varmt då den innehåller *mycket* godis.
Mer än så kan jag nog inte säga, än...

Men, jo, Norge kommer ge ut ett speciellt julhäfte i avlångt format till vilket David Gerstein gjort urvalet. Fina Walt Kelly-saker varvas med Murry, Gottfredson och annat mycket svåråtkomligt material. Blir att höra med Norge igen för de intresserade.

Och så har vi den där fina Barksserien som hittills bestått av nio och en halv sida som kommer tryckas i full version! Om jag säger att den kommer lagom till jul så finns det säkert de som kan lista ut vad jag talar om. Och, jo, första halvsidan - surprise- finns med den här gången.  ;-)

/Joakim