Kufe Knyck

NAFS(k) kansli at nafsk.se
Ons Okt 10 18:18:18 CEST 2001

Är det någon som kan hjälpa kansliet med dessa två serier?

P.g.a. en eldsvÂda f–rlorade jag massor av Kalle Ankor, och trots att jag i
efterhand lyckats f tag i  mÂnga av de f–rlorade Ankorna via antikvariat,
s finns det fortfarande nÂgra v”ldigt speciella nummer som jag saknar.
T.ex. kommer jag aldrig att gl–mma det Kalle avsnittet d”r han och knattarna
”r p skidsemester och blir f–r”lskad i en blond Ankflicka. Slutet ”r f–r en
gÂngs skull gott f–r Kalle; Kajsa och Alexander fÂr sig en minnesbeta och
Kalle och knattarna forts”tter sin skidsemester. Jag har f–rs–kt hitta det
numret, men f–rg”ves. Jag kommer heller inte ihÂg vilket Âr avsnittet
publicerades.
Ett annat nummer (ja flera nummber, det var en f–ljetong p 3 avsnitt)som
handlar om Joakim von Anka och Kufe Knyck i Alaska. En huskyhund vid namn
Glufser var med i avsnittet.

NAFS(k)
kansli at nafsk.se
www.nafsk.se