Ankism digest, Vol 1 #416

Per Starbäck starback at ling.uu.se
Fre Okt 12 12:15:36 CEST 2001

Erik Hørthe skrev:
> Merkelig! Mitt spørsmål om pockethistorie kom på nytt 11/10, uten at
> jeg sendte den!! Her er jeg uskyldig, jeg har fått svar og har ikke
> behov for å sende dette på nytt.

En titt på headrarna visar att du skickade det som kom 11/10 *först*,
men till fel adress. Tydligen insåg du att det var fel adress och
skickade om det till rätt adress. Den gamla dator som fel adress går
till är bara uppe ibland. Senare när den kom upp tog den emot posten
och vidarebefordrade den hit.

Vid det här laget är det nog bättre att jag stänger av den
vidarebefordringen helt, så att meddelanden skickade till fel adress
inte kommer fram alls istället.

/699