SV: Sven

Tommy Svensson 044352242 at telia.com
Ons Okt 24 20:30:48 CEST 2001

>Bilagorna bruka gå sönder vid användandet. Detta tyckes bero på, att
>förlaget inte inkluderar bilagor af hög kvalitet. Detta är inget jag bryr
>mig om, ety bilagorna i mitt tycke äro onödiga.

Precis!!!   Istället tycker jag att de borde ha samlarserier
t ex  OS-albumet 1984(?), eller foto-samlarserien de hade
för ett par år sedan. För att inte tala om "Hemliga tornet" ifrån
1975 (Ja, jag är så gammal) som jag tyckte var oerhört kul.
Förmodligen vet KA&Co vad som säljer bäst eftersom de har
skickat ut leksaker ett antal år nu. (Tyvärr)

Tommy