Fødselsdagsånden + Re: guldböcker_och_mässan

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Tors Sep 6 23:42:17 CEST 2001

Nu da Theresa og Magnus har tilbudt at få plakater til
mig, i bytte for et eller andet godt, vil jeg spørge
om enten den ene af jer vil skaffe to, eller om en
tredje herfra også vil ha lidt gott i bytte om han/hun
skal til mässa.
De to ekstra plakater er til gode vennerne mine, Duco
og Gary, og om det er muligt skulle jeg naturligvis
gerne have at plakaterne blev signeret til dem (To
Duco, (from) Don Rosa osv.).

Jeg vil gå og lægge mig nu -

AC

=====