Re(2): Gbg_mässan

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Ons Sep 12 14:51:10 CEST 2001

Erik

> med tanke på den fruktansvärda olycka som idag har
> ägt rum i New York, med
> konsekvenserna att all flygtrafik från och till USA
> är inställd, har jag
> en fråga:
> Kommer eller Är Rosa i Sverige? Har han kommit, är
> det ju bra. Men om han
> inte kommit, så är det väl ganska otroligt att han
> kommer? Om det är någon
> som vet, skicka ett mail till listan snarast.

Rosa er i USA, og skulle afsted imorron - Han ved
naturligvis ikke om han kan komme det eller ej.

Eftersom flytraffikken først i de seneste timer er
kommet op igen, og kun med de vigtigste afgange er jeg
bekymret også derfor. (Naturligvis er intet så
bekymrende som disse terrorist-angreb...)

Om Rosa ikke kommer til Sverige i denne omgang må jeg
afbestille min rejse, for jeg planlagde den først og
fremmest pga. hans tilstedeværelse. Da må jeg møde ham
en anden gang.

Som en liten notits vil jeg dog nu gerne have tak i 4
plakater med arkitektteckningerne - og det jeg har
lovet til gengæld vil bli givet.

Chokeret af flere årsager:
AC

=====