SV: Jubileumsfest!

Per Starback starback at ling.uu.se
Tors Sep 13 16:17:56 CEST 2001

Jag hoppas verkligen att det kommer många till 25-årsjubileet om en
dryg vecka!

Som det står på inbjudan så är det jättebra om man anmäler i förväg
att man kommer, eftersom det underlättar planeringen om vi vet ungefär
hur många det blir. (Förutom att det är enklare att förbereda ifall
man har en uppfattning om hur många som kommer så är det också
roligare att förbereda ifall det verkar komma många.)

Det står inte vart man ska anmäla sig, men det går att använda
NAFS(k):s vanliga adresser. Det går också bra att anmäla sig till mig,
t.ex. genom att skriva ett privat svar på detta. (Enklare kan det inte
bli!) Anmälan är inte bindande, så det är inget att vänta på -- om du
troligen kommer, så svara och tala det!

Vi ses!

Nostalgiske 699