Helgen

Per Starback starback at ling.uu.se
Tis Sep 18 17:40:00 CEST 2001

När ni ser ärendet "Helgen" tror ni säkert att jag än en gång ska göra
reklam för det magnifika jubileumsmötet på lördag, men istället tänkte
jag informera om att den här listan kommer att vara nere över den
kommande helgen.

Det är nämligen planerat strömavbrott i byggnaden som den dator det
gäller står i. Den kommer att stängas av typ klockan 18 på fredag
och sen kanske den kommer att vara avstängd resten av helgen. (Själv
är jag inte på plats för att ta hand om den omedelbums eftersom jag
förstås kommer att vara på det magnifika jubileumsmötet då.)

/699 (som har stämt sin balalajka)